Way of the Hunter – nowa gra myśliwska od Nine Rocks Games

22 kwietnia 2022,
22:20
Jakub Jasiński

Nine Rocks Games prezentuje kolejną grę myśliwską Way of the Hunter. Tytuł rozpocznie nową, lepszą franczyzę.

Okładka gry Way of the Hunter
Na skróty
  • Way of the Hunter zostało oficjalnie potwierdzone.
  • Gra pojawi się na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series S/X.
  • Największą nowością będzie realistyczna symulacja balistyczna.
  • Miejscem rozgrywki będą dwa terytoria łowieckie: jeden w USA i drugi w Europie.

Oficjalnie zapowiedziano grę Way of the Hunter. Za produkcję odpowiada słowackie studio Nine Rocks Games. Nowa produkcja zmierza na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series S/X, porzucając tym samym starą generację konsol. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona.

Way of the Hunter – nowa era wirtualnego myślistwa

Tak jak w poprzednich produkcjach TheHunter: Call of the Wild oraz Hunting Simulator, gracze wcielą się w rolę myśliwego, który właśnie przejął chatę myśliwską swojego dziadka oraz możliwość kontynuowania tradycji sprzedaży wysokiej jakości dziczyzny. Różnorodne biomy zapewnią graczowi rozległy obszar pięknej przyrody do odkrycia. Zadaniem myśliwego jest obserwować ślady zwierząt, jednocześnie śledząc i unikając wykrycia przez swoje ofiary.

Gra zawierać będzie dwa rozległe, otwarte terytoria łowieckie – jedno w USA i drugie w Europie – każde o powierzchni 55 mil kwadratowych (144 km²). Tereny posiadać będą własne, symulowane ekosystemy dzikiej przyrody. Polowaniu na zwierzynę towarzyszyć będzie fabularny wątek oraz poprawiona, realistyczna symulacja balistyczna.

Poza trybem jednoosobowym, tak jak w poprzednich odsłonach, będzie możliwość wyruszenia na łono natury wraz ze znajomymi, by dzielić się dreszczykiem emocji podczas pościgu za zwierzyną. Na temat gry i procesu jej powstawania wypowiedział się David Durčák:

Z Way of the Hunter zamierzamy rozpocząć nową franczyzę. Seria ma dać ekspansywnej publiczności graczy doświadczenie łowieckie tak bogate w historię, jak realistyczna symulacja balistyczna. Aby stworzyć jak najlepszą możliwie grę, zebraliśmy doświadczony zespół wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy pracowali wcześniej nad grami takimi jak DayZ lub gry myśliwskie Cabela’s.

David Durčák, dyrektor generalny Nine Rocks Games (tłumaczenie własne)