26 kwietnia Manor Lords świętowało pierwszą rocznicę premiery we wczesnym dostępie i z tej okazji Grzegorz Styczeń, twórca gry, zapowiedział, jakie nowości szykuje dla swojego city buildera. Deweloper podziękował za ogrom wsparcia, opinii oraz memów, które dostał przez ostatni rok. Wspomniał także o osobach, które zasiliły zespół produkcyjny Manor Lords, co tylko podkreśla wielki potencjał tej osadzonej w późnym średniowieczu strategii i jak świetnie się ona rozwija.
Co nowego w Manor Lords?
Wśród zapowiadanych nowości znajdziemy m.in.:
- Rozwój sztucznej inteligencji, która będzie mogła budować i prowadzić małą wioskę;
- Ekran z widokiem rekordów – informacji na temat produkcji i konsumpcji;
- System konserwacji, utrzymania – budynki będą musiały mieć stały dostęp do surowców i narzędzi;
- Aktualizację kamery, która będzie płynniej działać przy wysokich szczytach;
- Przebudowę systemu postępu – ten element jest w jeszcze bardzo wczesnej fazie, ale twórcy zapewniają, że są już bliżej niż dalej końca;
- Poprawki w UI – zmienione grafiki w interfejsie, inspirowane ilustracjami z rękopisów;
- Łowienie ryb w rzece;
- Poprawione elementy zamków;
- Nową mapę zasobów – odświeżono warstwę graficzną mapy, by pasowała do nowych elementów interfejsu.
Część z tych nowości, jak chociaż przebudowa systemu postępu, jest jeszcze we wczesnej fazie rozwoju, ale twórcy mają nadzieję, że w następnym poście dotyczącym aktualizacji będą mogli pokazać i powiedzieć więcej. Nie padły żadne konkretne daty, kiedy możemy się spodziewać update’u do gry, jak tylko będzie coś wiadomo, damy wam znać. Screeny przedstawiające wspomniane zmiany możecie znaleźć w poście na stronie Manor Lords na Steamie.