Zapowiedziany w sierpniu 2020 roku TinyShot to roguelike 2D. Jak informuje nas strona gry na Steamie, „gramy w niej jako mała istota, która podpisała kontrakt z diabłem polegający na dostarczeniu mu zgubionego rogu w zamian za zyskanie miłości i sławy”. Pierwszy zwiastun wyraźnie pokazał, że mamy się nastawić na dynamiczną rozgrywkę, szybkie tempo i mocną rozwałkę. W TinyShot zmierzymy się z licznymi wrogami przebywającymi w podziemiach, z którymi rozprawimy się przy pomocy różnorodnego oręża: od broni palnej, do białej. Będziemy także mogli unikać ciosów, co ma być równie istotne, jak walka.
Tiny – główny bohater gry
Nowo opublikowane materiały dorzucają kolejne informacje do pełnego obrazu. W krótkim filmiku A Look at TinyShot zapoznamy się z backstory bohatera nazywanego Tiny. Nasz Tiny ma pasję, którą jest robienie zdjęć. Niestety z tego powodu inni dość często go wyśmiewają, przez co bohater postanawia spakować swoje rzeczy i odejść. Właśnie wtedy spotyka diabła i podpisuje z nim wspomniany wcześniej kontakt. A wszystko to dla zdobycia akceptacji w formie miłości i uznania ze strony innych… Całą historię – dodatkowo z fragmentem gameplayu – znajdziecie w filmiku poniżej.
TinyShot – skąd pomysł na grę?
Za tytuł odpowiedzialny jest Allaith Hammed “ZAX”, który już od dzieciństwa zainteresowany był grami wideo. Pasja ta doprowadziła do stworzenia TinyShot, który zostanie wydany w tym roku przez Headup Games. Dokładnej daty premiery jeszcze nie podano.
Główną inspiracją dla TinyShot są gry Edwarda McMillena, developera mającego na swoim koncie takie tytuły, jak Super Meat Boy i The Binding of Isaac. Obie gry zyskały dużą sympatię i cieszą się uznaniem ze strony graczy. Już w zwiastunie TinyShot znajdziemy inspiracje tymi tytułami, co „ZAX” wyraźnie podkreśla. Podążając śladem swojego idola „ZAX” również stawia na prostą i charakterystyczną grafikę oraz szybką rozgrywkę.
