Star Wars Jedi: Survivor od początku zmaga się z ogromnymi problemami. W grze jest sporo błędów oraz gracze zauważają bardzo niską wydajność tego tytułu. Wydano łatkę, która ma na celu poprawienie działania produkcji. Aktualizacja jest dostępna na PC oraz konsolach.
Łatka przynajmniej w pewnym stopniu rozwiązuje problemy, jeśli chodzi o wersję na komputery. Electronic Arts opublikowało za pośrednictwem Twittera listę zmian, które wprowadza aktualizacja. Powinna ona poprawić wydajność dla renderowania bez użycia Ray Tracingu. Błędy zostały naprawione również na PlayStation 5 oraz Xbox Series S/X.
Co wprowadza nowa łatka do Star Wars Jedi: Survivor i jaki ma wpływ na wydajność?
W grze pojawiły się tak naprawdę dwie oddzielne aktualizacje. Ta dla PC zawiera tylko poprawki wydajności związane z renderingiem bez użycia Ray Tracingu. Na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series S/X wprowadzono znacznie więcej zmian:
- Naprawiono błędy powodujące crashowanie gry na konsolach;
- Naprawiono błędy związane z pomijaniem scenek filmowych;
- Ulepszono wydajność;
- Naprawiono problemy z dynamiczną tkaniną wewnątrz Mantis;
- Naprawiono problemy z renderowaniem;
- Naprawiono problem z niezapisywaniem zarejestrowanych kolorów Nekko;
- Naprawiono problem z Nekko, który znikał;
- Naprawiono problem z nakładaniem się dialogów;
- Naprawiono problemy z kolizjami;
- Naprawiono problem z wrogami, którzy stali w T-pose podczas używania trybu fotograficznego;
- Naprawiono problem z freezem, który występował podczas rozmowy z Domą;
- Naprawiono błąd z BD-oil VFX;
- Naprawiono błąd, przez który gracze mogli utknąć wewnątrz lokacji Chamber of Duality.
Star Wars Jedi: Survivor będzie stopniowo naprawiany przez twórców. Na ten moment Electronic Arts i Respawn Entertainment pracują nad zoptymalizowanie tytułu.