Minimalne wymagania sprzętowe Redfall na PC zostały podane ponad dwa miesiące temu i chociaż tych zalecanych nadal brak, Arkane Studios podzieliło się informacjami na temat konsolowej wersji gry. Mowa oczywiście o edycji na Xboxa, bo produkcja nie pojawi się na PlayStation.
Redfall z mniejszą liczbą klatek na premierę
Z wpisu na Twitterze poświęconym grze dowiedzieliśmy się, jak będzie wyglądał jej tryb jakości na Xboxie. Może rozczarowywać, że na początku Redfall zaoferuje nam rozgrywkę jedynie w 30 FPS. Dopiero później, po aktualizacji, gra otrzyma tryb wydajności z 60 FPS. Arkane Studios, co prawda, przyznało niedawno, że nie boi się rywalizacji ze strony Starfielda, ponieważ tworzy zupełnie inną produkcję, jednak decyzja o mniejszej ilości klatek na sekundę na premierę nadal zaskakuje i może sprawić, że niektórzy po prostu poczekają z graniem na wspomnianą aktualizację.
Oprócz szczegółów na temat liczby klatek podano również informacje na temat rozdzielczości gry. Dla Xbox Series X będzie to 4K, dla Series S 1440p. Redfall zadebiutuje 2 maja, więc wtedy przekonamy się, jak faktycznie wygląda rozgrywka.
Redfall is launching on Xbox consoles with Quality mode only:
— Redfall (@playRedfall) April 12, 2023
Xbox Series X: 4K 30 FPS
Xbox Series S: 1440p 30 FPS
60 FPS Performance mode will be added via game update at a later date. pic.twitter.com/NLaGsMbwdW