Katedra Koszmarów to gra planszowa z mechaniką area control, której szczególnego charakteru dodają prace nieżyjącego już Zdzisława Beksińskiego. Jest to strategia przeznaczona dla 1-4 osób, gdzie zwycięstwo zdobyć możemy poprzez umiejętne zarządzanie zasobami i kontrolowanie mapy. Podczas rozgrywki istotnym będzie to, kiedy zaangażować się w szybkie i wściekłe konflikty, aby uzyskać przewagę strategiczną.
Według wstępnych ustaleń wynika, że w naszym rodzimym języku za sprawą Czacha Games trafiło jedynie 2000 egzemplarzy Katedry koszmarów. Prawdopodobnie projekt ten nie doczeka się żadnych dodruków. Można zatem rozumieć, że ta produkcja pozostanie przedmiotem ekskluzywnym, a zarazem limitowanym.
Katedra koszmarów pod odstrzałem krytyki
W ubiegłych dniach przedsprzedażowe egzemplarze, które zostały zakupione za pośrednictwem platformy crowdfundingowej, zaczęły napływać do wspierających. Chwilę po tym fakcie, w Internecie zawrzało, a w mediach społecznościowych pojawiły się liczne komentarze na temat paru niedociągnięć.
Gracze doszukują się niespójnego tłumaczenia, niedoprecyzowanych zasad, a grafiki dla niektórych wspierających nie są dostatecznie dobre. Oberwało się również figurkom, które, choć ładne, ostatecznie sprawiają wrażenie mętnych.