Po premierze serialu sprzedaż The Last Of Us Part 1 wzrosła o ponad 200%

23 stycznia 2023,
11:19
Jacek Kowal
Joel i Ellie z serialu The Last of Us w zniszczonym mieście

15 stycznia miał premierę serial od HBO pod tytułem The Last Of Us. Nie muszę chyba przypominać, że produkcja bazuje na fenomenalnej serii gier od Sony. Okazuje się, że dzięki nowemu programowi sprzedaż The Last of Us Part 1 w tydzień wzrosła o 238%. Dzięki temu tytuł powrócił na listę przebojów, zajmując 20 pozycję.

Wiadomość pochodzi z publikacji GamesIndustry.biz, która odnotowała wzrost nie tylko w przypadku The Last Of Us, ale także wielu innych produkcji. Jednak postapokaliptyczna gra może cieszyć się największym sukcesem. The Last of Us: Remastered również wrócilo do łask, zdobywając w tym spisie 32 miejsce. W tym wypadku wzrost sprzedaży osiągnął oszałamiające 322%.

Nie tylko The Last Of Us odnosi ponowne sukcesy

Innym tytułem, który wrócił do łask, jest Mario + Rabbids Kingdom Battle. Sprzedaż produkcji wzrosła o 104%, dzięki niedawnym obniżkom cen. Dzięki temu awansowała na 12 pozycję listy przebojów. Kolejną grą odnotowującą zwiększone zainteresowanie jest Battlefield 2042. Zajmuje ona obecnie 25 miejsce, a jej sprzedaż wzrosła o 177%. Dla porównania The Callisto Protocol, którego sprzedaż wzrosła o 83%, wskoczył na 16 pozycję.

Grafika promocyjna Battlefield 2042
Źródło: Electronic Arts

Jednak największym sukcesem może poszczycić się turowa gra fabularna Fire Emblem Engage, która została wydana 20 stycznia. Co prawda jej sprzedaż była o 31% słabsza niż poprzedniczki z 2019 roku, czyli Fire Emblem: Three Houses, ale nie przeszkodziło to produkcji w zajęciu pierwszego miejsca.