fbpx

Otwarta beta Back 4 Blood przyspieszy dzięki wykorzystaniu NVIDIA DLSS

8 sierpnia 2021,
03:32
Franciszek Ciechowski

Trwają otwarte testy beta strzelanki Back 4 Blood, stworzonej przez Turtle Rock Studios i wydanej przez Warner Bros. Games, której oficjalna premiera zaplanowana jest na 12 października. NVIDIA dokłada swoje „grosze” do optymalizacji produkcji.

Potwór z gry Back 4 Blood

Back 4 Blood jest dziełem twórców uznanej strzelanki Left 4 Dead i zapowiada się na duży hit. Gra wykorzystuje technikę NVIDIA DLSS. Gracze posiadający wczesny dostęp do otwartej bety będą mogą ją testować jeszcze do jutra, czyli 9 sierpnia, a od 12 do 16 sierpnia będzie ona dostępna dla wszystkich zainteresowanych.

Pamiętając, że to nadal wersja beta i do premiery gry pozostało jeszcze trochę czasu, należy przyznać, że wydajność Back 4 Blood jest świetna. NVIDIA będzie kontynuować prace nad optymalizacją gry aż do jej premiery i zostaną one uwzględnione w wydanym przed 12 października sterowniku Game Ready.

Postacie z gry Back 4 Blood
Źródło: Turtle Rock Studios

Zwiększona płynność działania Back 4 Blood dzięki DLSS

Dzięki wykorzystaniu techniki DLSS, wspieranej przez karty graficzne GeForce RTX, gracze mogą liczyć na rozgrywkę w najwyższych rozdzielczościach i poziomach szczegółowości.

https://youtu.be/C4Epmnk8G4Q

Technika DLSS zwiększa liczbę wyświetlanych klatek na sekundę, zapewniając jednocześnie wyraźny i ostry obraz. Oferuje zapas wydajności, który gracze mogą wykorzystać do poprawy jakości obrazu lub zwiększenia rozdzielczości. W tym momencie wykorzystuje ją ponad 60 gier, a wiele kolejnych zostało zapowiedzianych jeszcze na ten rok.

Źródło: informacja prasowa