NVIDIA na targach Gamescom 2021. Poznaliśmy najnowsze tytuły obsługujące DLSS i ray tracing

26 sierpnia 2021,
23:26
Maciej Krause

Jedno z największych wydarzeń ze świata gamingu trwa w najlepsze. Na targach Gamescom 2021 nie mogło zabraknąć NVDII. Twórcy zaprezentowali produkcje, które będą obsługiwać NVIDIA DLSS oraz ray tracing.

Podczas trwających targów Gamescom 2021 udostępnionych zostaje naprawdę ogromna liczba nowości. Obecność NVIDII raczej nikogo tutaj nie zdziwi. Producenci chwalą się, że kilka produkcji otrzyma wsparcie technologii NVIDIA DLSS oraz ray tracingu. Tutaj dowiecie się, jakie są to tytuły.

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Premiera produkcji odbędzie się 26 października. Wersja gry na PC zostanie udostępniona od samego początku z efektami ray tracingu i NVIDIA DLSS. Ma to zapewniać graczom GeForce RTX jak najlepsze wrażenia.

Marvel’s Guardians of the Galaxy łączy oryginalną fabułę i elektryzującą rozgrywkę dla jednego gracza z awangardową estetyką. Dzięki dodaniu ray tracingu i technologii NVIDIA DLSS pecetowi gracze będą mogli cieszyć się świetną atmosferą tego niezwykłego wszechświata oraz rozgrywką w jeszcze wyższej wydajności.

Olivier Proulx – starszy producent w Eidos-Montréal

Battlefield 2042

Miesiąc wcześniej ogłoszono, że NVIDIA została oficjalnym partnerem graficznym gry Battlefield 2042. Produkcja ta będzie obsługiwać technologię NVIDIA DLSS i NVIDIA Reflex. Na targach Gamescom 2021 potwierdzono, że Battlefield 2042 będzie przez ograniczony czas dodatkowo dołączany przy zakupie wybranych komputerów stacjonarnych i laptopów z kartą graficzną GeForce RTX.

Dzięki przełomowemu zestawowi technologii NVIDIA jesteśmy w stanie uczynić Battlefield 2042 najbardziej zaawansowanym technologicznie tytułem serii Battlefield w historii. Nvidia DLSS i NVIDIA Reflex zapewniają maksymalną wydajność, jakość obrazu i najniższą latencję, zapewniając najwyższą jakość rywalizacji. Jesteśmy podekscytowani współpracą z firmą NVIDIA jako naszym oficjalnym partnerem platformy graficznej PC. Umożliwiło to zaprezentowanie działań wojennych na bezprecedensową skalę i z dynamicznie zmieniającym się polem bitew.

Seth Christie – Dyrektor ds. technologii w EA Studios Europe

Dying Light 2 Stay Human

Produkcja ukaże się już w grudniu i od samego początku będzie wspierać technologię NVIDIA DLSS, a także zawierać takie efekty, jak odbicia ze śledzeniem promieni, globalne oświetlenie i realistyczne cienie w ramach ray tracingu.

Nasza współpraca z NVIDIA pomogła nam stworzyć grę, która zapewnia prawdziwie wciągające wrażenia graczom Dying Light 2. Ray tracing zwiększa realizm naszego bezlitosnego, zainfekowanego świata, podczas gdy technologia NVIDIA DLSS zapewnia ogromny wzrost wydajności bez poświęcania jakości obrazu, dzięki czemu gracz nie przegapi absolutnie niczego podczas swojej podróży.

Tomasz Szałkowski – Dyrektor ds. renderowania w Techland

Myst

Premiera Myst odbyła się dokładnie dzisiaj z dostępną technologią NVIDIA DLSS i odbiciami opartymi na ray tracingu. Obecność NVIDIA DLSS może ponad dwukrotnie zwiększyć wydajność w grze. Myst wspiera również DLSS z trybem VR. Całość ma zapewniać jak największą płynność rozgrywki i złudzenie wciągania w świat gry.

Odpowiedzialnością, którą bierzesz na siebie, gdy remasterujesz klasyczną grę taką jak Myst, jest przeniesienie wizualnej wierności tej gry na wyższy poziom. Ray tracing pozwala graczom przeżyć ulubione momenty Myst w zupełnie nowym świetle, a technologia NVIDIA DLSS zapewnia płynną wydajność podczas podróży nowej generacji graczy w przeszłość.

Hannah Gamiel – Dyrektor ds. rozwoju w Cyan Worlds

GRIT

Produkcja ukaże się już 1 września we wczesnym dostępie z obsługą NVIDIA DLSS. Technologia ta pozwoli zwiększyć wydajność nawet o 60% w rozdzielczości 4K.

Aby wygrać na Dzikim Zachodzie, zawsze potrzebujesz najlepszej broni przy boku. NVIDIA DLSS to najlepsza broń dla graczy, ponieważ zapewnia maksymalną wydajność i jakość obrazu, dzięki czemu możesz dosiąść i pokonać wszystkich rewolwerowców na swojej drodze. 

Jon Mavor z zespołu GRIT

SYNCED: Off-Planet

Tytuł zostanie uruchomiony już od pierwszego dnia z technologią NVIDIA DLSS oraz odbiciami i cieniami opartymi na ray tracingu. NVIDIA DLSS zwiększy wydajność produkcji bez żadnej straty na jakości obrazu.

Bright Memory: Infinite

Premiera Bright Memory: Infinite odbędzie się pod koniec 2021 roku. Produkcja będzie dostępna z technologią NVIDIA DLSS i ray tracingiem. Zaprezentowano oficjalny zwiastun produkcji.

Loopmancer

Loopmancer zostanie udostępniony od pierwszego dnia od premiery z technologią NVIDIA DLSS i ray tracingiem. Zaprezentowano oficjalny zwiastun rozgrywki.

Faraday Protocol

Faraday Protocol obsługuje technologię NVIDIA DLSS już od samego dnia premiery. Całość oferuje dzięki temu wydajność zwiększoną nawet o 75% w rozdzielczości 4K. Tutaj też zobaczymy najnowszy zwiastun.