Nowy rok, nowa tożsamość marki – Deepcool aktualizuje logo

14 stycznia 2021,
22:54
Franciszek Ciechowski

Firma Deepcool, tworząca od ponad dwudziestu lat sprzęt dla entuzjastów PC i graczy, zaktualizowała składową swojej tożsamości marki. Od dziś producent legitymuje się nowym logo, które ma symbolizować ciągłą ewolucję organizacji, produktów i branży hardware.

Wentylatory komputerowe firmy Deepcool
Na skróty
  • Nowa identyfikacja wizualna firmy Deepcool została dostosowana do współczesnych trendów graficznych.
  • Producent podczas procesu rebrandingu postanowił położyć nacisk na skojarzenia z tą grupą użytkowników komputerów osobistych, którzy pasjonują się budowaniem własnych zestawów PC.

Założona w 1996 roku firma od samego początku działalności zajmowała się chłodzeniem podzespołów komputerowych. Producent z siedzibą w Pekinie oraz fabrykami w Shen Zhen wziął swoją nazwę od słynnego komputera Deep Blue firmy IBM, który jako pierwszy pokonał w grze w szachy mistrza Garii Kasparowa. Firma tworzy zaawansowane układy chłodzenia powietrzem i cieczą, a także efektowne i solidne obudowy komputerowe.

Nowe logo firmy Deepcool składa się z wielu kwadratowych elementów. Mają one oddawać ducha DIY PC, czyli samodzielnego budowania komputera, symbolizując komponenty, które można złożyć w kompletny system.

Proces powstawania logotypu

Zmiana loga Deepcool to nie tylko kwestie estetyczne

Nowy brand obejmie wszystkie linie produktowe. Ma on za zadanie podkreślić koncentrację producenta na dostarczaniu wydajnych komponentów dla społeczności DIY PC, skupionej wokół entuzjastów PC oraz graczy.

Grafika przedstawiająca nowe logo

Nowa tożsamość marki Deepcool to inicjatywa wspierająca firmę w jeszcze lepszej obsłudze partnerów i klientów. Odświeżone logo ma lepiej pasować do obecnych czasów, utrwalając nowoczesny i postępowy wizerunek producenta.

Jednocześnie Deepcool zachęca, by śledzić jego poczynania i wypatrywać całkowicie nowych produktów opatrzonych odmienionym logo.