Premiera Call of Duty: Modern Warfare II zbliża się do nas wielkimi krokami i jest wyczekiwana przez wszystkich fanów serii. Developer zmierza do nas z dobrymi informacjami: użytkownicy, którzy zakupią grę w przedsprzedaży, będą mogli cieszyć się rozgrywką we wczesnym dostępie. Tydzień przed premierą, czyli 21 października, zostanie udostępniony tryb kampanii, a wszystko to po to, aby zachęcić graczy do zanurzenia się w kilku oskryptowanych godzinach tytułu. W dodatku za ukończenie historii otrzymamy nagrody do trybu wieloosobowego.
Call of Duty: Modern Warfare II – nagrody za kampanię
Grając i kończąc kampanię, gracze Call of Duty będą mogli odblokować niektóre bonusy do trybu wieloosobowego. Przedmioty wykorzystamy również w Warzone 2.0, który pojawi się w listopadzie. Wśród nagród znajdziemy takie rzeczy jak:
- Wizytówka: „Mydlane określenie”;
- Emblemat: „Co zostało zrobione, jest zrobione”;
- 30-minutowy podwójny token EXP;
- 30-minutowy żeton doświadczenia podwójnej broni;
- Wizytówka: „Przykuty”;
- Operator podstawowy: Chuy;
- 30-minutowy podwójny token EXP;
- 30-minutowy żeton doświadczenia podwójnej broni;
- Wizytówka: „Gaz”;
- Operator podstawowy: Nova;
- Godzinny podwójny żeton EXP;
- Godzinny żeton PD podwójnej broni;
- Wizytówka: „Operacje firmy Shadow”;
- Operator podstawowy: Reyes;
- Godzinny podwójny żeton EXP;
- Godzinny żeton PD podwójnej broni;
- Operator podstawowy: Hutch.
Gracze Playstation z dodatkowymi nagrodami
Szczególnie szczęśliwi mogą być gracze platformy PlayStation. Otrzymają oni wraz z zakupem Call of Duty: Modern Warfare II Vault Edition dodatkowych pięć poziomów Tier Skips, prócz 50 przyznawanych w tej edycji specjalnej.
Warto wspomnieć, że wszystkie nagrody wymienione wyżej będą dostępne dla każdego gracza, który ukończy fabułę Call of Duty: Modern Warfare II, niezależnie od tego czy posiada on wersje przedpremierową. Ponadto, przy okazji ukończenia kampanii, otrzymamy schemat broni „Gwardia Unii”. Activision ma nadzieję, że dzięki tym nagrodom uda mu się zachęcić graczy do trybu fabularnego, który został zaniedbany przez graczy w ostatnich latach.