Desert Fox przedstawia surrealistyczną przygodę w minimalistycznej grafice i rozgrywce opartej na mechanice znanej z przygodówek point-and-click. W grze najważniejsze mają być wybory graczy, od których będzie zależał rozwój nieliniowej fabuły. Każda decyzja ma mieć nieodwracalne skutki.
Bad Dream: Coma, czyli mroczna kraina z sennego koszmaru na konsolach Xbox
Bad Dream: Coma zadebiutuje na platformach Microsoftu już 20 kwietnia bieżącego roku. Wcześniej gra miała już premierę na Nintendo Switch (24 stycznia 2019) oraz PC za pośrednictwem Steam (9 marca 2017).
Produkcja spotkała się z ciepłym przyjęciem społeczności platformy Valve, gdzie na 1,2 tysiąca recenzji aż 91% jest pozytywnych. Na portalu Metacritic osiąga ona notę 7,9 w recenzjach oficjalnych i 8,0 od użytkowników.
„Bad Dream: Coma to jeden z bardziej intrygujących i nieszablonowych horrorów ostatnich lat, który teraz będzie dostępny także na konsolach Microsoftu” – mówi COO Ultimate Games S.A., Rafał Jelonek. „Poza unikalnym, sennym klimatem, gracze dostają tutaj również rozbudowaną i nieliniową fabułę, dzięki czemu do gry można podchodzić wielokrotnie i za każdym razem odkrywać coś całkiem nowego. Bad Dream: Coma jest bardzo unikalnym dziełem i można powiedzieć, że pozycją obowiązkową dla fanów horrorów i mrocznych klimatów”.
