Company of Heroes 3 na nowym materiale wideo

26 kwietnia 2022,
00:01
Maciej Krause

Studio Relic Entertainment w lipcu ubiegłego roku oficjalnie zapowiedziało tytuł Company of Heroes 3. Dziś twórcy udostępnili najnowszy materiał wideo, który skupia się na prezentacji dbałości o autentyczność oprawy graficznej.

Postacie z gry Company of Heroes 3

Studio Relic Entertainment na platformie YouTube udostępniło najnowszy materiał wideo z Company of Heroes 3. Film skupia się na prezentacji dbałości o autentyczność oprawy graficznej. Producenci starają się omówić i pokazać, iż robią wszystko co mogą, aby zarówno żołnierze, jak i pojazdy, które zobaczymy na polu bitwy wyglądały jak najbardziej realistycznie.

Przypomnijmy – Company of Heroes 3 zadebiutuje wyłącznie na PC. Premiera ma odbyć się jeszcze w 2022 roku, choć dokładnej daty jeszcze nie poznaliśmy.

Company of Heroes 3 – połączenie akcji, taktyki i strategii

Akcja w Company of Heroes 3 toczy się w regionie śródziemnomorskim, w czasach II wojny światowej. Tytuł został wzbogacony o nowe, autentyczne funkcje, które zapewniają najgłębsze do tej pory wrażenia taktyczne – a to wszystko oparte na silniku Essence Engine 5. Wybory w grze, jakich dokonamy, wpłyną nie tylko na przebieg toczonej bitwy, ale także na samą historię wojny. Podczas zabawy stawimy czoła oddziałom wroga w przełęczach włoskich gór, na malowniczych wybrzeżach oraz niekończących się pustyniach Afryki Północnej. Mapy górskie będą wymagały zastosowania całkiem innej strategii niż nadmorskie miasta – różnice wysokości terenu mają tu realny wpływ na pole widzenia jednostek. Na dynamicznej mapie kampanii gracze dowodzą siłami lądowymi, powietrznymi i morskimi oraz budują linie zaopatrzenia, prowadząc kampanię aliantów mającą na celu odzyskanie Włoch kontynentalnych z rąk umocnionych sił Osi.

Zwiastun gry Company of Heroes 3

Pełna pauza taktyczna to funkcja znajdującą się w trybie kampanii umożliwiająca zatrzymanie całej akcji. Gracze, którzy zdecydują się na jej użycie, będą mogli koordynować wszystkie swoje działania na spokojnie, szczegółowo analizując każdy ruch bez presji robienia tego wszystkiego w czasie rzeczywistym. Superlekki Wiesel, przebijający pancerze Nashorn, lekki Chaffee i odświeżony transporter półgąsienicowy M3 to tylko kilka przykładów debiutujących w tej części gry jednostek. Zabawa może toczyć się w trzech formach rozgrywki. Będzie nim klasyczna kampania dla pojedynczego gracza, tryb potyczki lub wieloosobowy.