Mapa Shipment jest swego rodzaju ikoną dla serii Call of Duty. Ujawniono, że trafiła ona do gry wyłącznie przez przypadek. Miała być początkowo usunięta przed premierą Call of Duty 4: Modern Warfare. Mapa później znalazła się w wielu kolejnych odsłonach gry.
W wywiadzie dla Dextero, dyrektor ds. projektowania trybu wieloosobowego Infinity Ward, Geoff Smith, powiedział, że włączenie Shipment do gry było naprawdę przypadkiem. Początkowo ta mapa miała być dostępna tylko w trybie z podzielonym ekranem.
Jak Shipment trafiło do Call of Duty 4: Modern Warfare?
W trakcie prac mapa Shipment trafiła do „skryptu listy odtwarzania”, ponieważ Infinity Ward wykorzystywało ją do wewnętrznych testów. Poinformował o tym Geoff Smith, dyrektor ds. projektowania trybu wieloosobowego w Infinity Ward. Ówczesny lider multiplayera zapomniał wyciąć mapę przed premierą. Wtedy nie było już odwrotu i trafiła ona do gry.
Obecnie tę mapę można zobaczyć w wielu kolejnych odsłonach. Stała się ikoną i jest niezwykle lubiana przez ogromną rzeszę fanów. Przez lata twórcy wprowadzali pewne usprawnienia mapy, by rozgrywka była przyjemniejsza. Obecnie nie widać już, że była projektowana z myślą o graniu na podzielonym ekranie.