Jeden z moderów Notorious Souls, znany jako Lance McDonald, postanowił nieco podkręcić Bloodborne, by gra oferowała 60 fpsów na PlayStation 5 i to bez skalowania. Nie jest to pierwsza taka próba, ponieważ w 2020 udało mu się uruchomić tę produkcję na PS4 Pro, również w 60 klatkach. W takich ustawieniach ten tytuł prezentuje się fenomenalnie, zwłaszcza że jest z 2015 roku.
Bloodborne lepszy niż na najwyższych ustawieniach
W materiale wideo opublikowanym na YouTubie możemy zobaczyć wyniki pracy McDonalda. Udało mu się sprawić, że gra działa natywnie w 60 klatkach przy rozdzielczości 1880p i nie wykorzystuje skalowania ani interpolacji. Jak to opisał sam Lance: „jest to zwyczajne przechwytywanie rozgrywki”. Zresztą zobaczcie sami:
Fani od lat czekają na remaster Bloodborne, a spekulacje na jego temat krążą wokół każdego PlayStation State of Play. Niestety zarówno Sony, jak i FromSoftware milczą w tej sprawie, ale od czego mamy moderów?