Już sam pomysł na wykonanie reklamy jest oryginalny. Do stworzenia tego krótkiego filmiku reżyser wykorzystał sny, jakie miała MoonLiteWolf po graniu na Xboxie Series X. Aby uzyskać do nich dostęp, dziewczyna została wprowadzona w hipnagogię – stan pomiędzy czuwaniem a snem, w którym można doznać mocnych doznań przypominających sny. Zaraz po tym została poproszona o ich opisanie, co pozwoliło Taice Waititiemu przenieść je na ekran. Magiczne lasy, wieloryby… kot w stroju Master Chiefa, który bawi się w DJ-a? Aż trudno uwierzyć, że ten ostatni pomysł pochodzi z czyjegoś snu, a nie z wyobraźni reżysera.
Zobacz wizualizacje snów graczy Xbox Series X
MoonLiteWolf nie jest jedyną osobą, która brała udział w projekcie Xboxa. Również inni gracze zostali przebadani podczas hipnagogii, a ich sny przekuto w wizualne efekty, stworzone nie tylko przez Taikę Waititiego, ale też przez Quentina Deronziera, Johannę Jaskowską czy nawet firmę Nike. Krótkie podsumowanie całego projektu znajdziecie w filmiku poniżej:
Połączenie gier wideo z badaniami nad snami jest z pewnością niecodzienne, choć niezwykle ciekawe. Aż chciałoby się, żeby powstawało więcej takich projektów.