Redfall otrzymuje trailer fabularny tłumaczący, skąd wzięły się wampiry

17 marca 2023,
13:49
Arek Grabowski
Gracz celujący do ogromnego wampira, kiedy towarzyszka osłania go tarczą w Redfall

Po niedawnych opóźnieniach Redfall ostatecznie ma ukazać się 2 maja. Gra będzie dostępna dla konsol Xbox Series X/S oraz PC. Już w dniu premiery będzie można pobrać ją z biblioteki Game Pass. Poprzednio twórcy prezentowali na trailerze eksplorację oraz otwarty świat gry. Obecnie otrzymaliśmy zupełnie nowy materiał od studia Arkane.

W nim dowiadujemy się, skąd wzięły się wampiry w mieście Redfall. Zostały one stworzone przez fikcyjną korporację Aevum, czyli „firmę pasożytów pragnących nieśmiertelności”. Zaczynało się niewinnie, a ostatecznie kultyści czczą wampiry niczym bogów. To właśnie geneza fabuły nadchodzącego Redfall.

Różne rodzaje wampirów w Redfall oraz dynamiczna ekscytująca walka

Nowy zwiastun prezentuje sporo elementów gry Redfall. Przede wszystkim można zobaczyć większych przeciwników, którzy prawdopodobnie posłużą za minibossów. Według poprzednich informacji miasto będzie wyzwalane stopniowo, więc prawdopodobnie każdy „potężny wampir” będzie strzegł poszczególnych rejonów.

Oprócz „większych” przeciwników twórcy przedstawili więcej ekscytującej walki, która pojawi się w Redfall. Wcześniej całość wyglądała nieco topornie, jednak teraz widać płynność i dynamikę każdego ruchu bohatera. Każda postać będzie miała swoje dedykowane bronie oraz umiejętności, dzięki czemu zabawa w Redfall ma dostarczać tak dużo satysfakcji. Dodatkowo rozgrywka kooperacyjna jest tutaj możliwa i wręcz zalecana przez twórców.