Premiera EA Sports FC 24 okazała się lepsza od FIFA 23? Tak twierdzi Electronic Arts

9 października 2023,
17:30
Jacek Kowal

EA Sports FC 24 radzi sobie fenomenalnie. Nowa produkcja piłkarska od Electronic Arts cieszy się większym zainteresowaniem niż FIFA 23.

Haaland wykonujący cieszynkę w EA Sports FC 24

Zgodnie ze stanowiskiem EA premiera ich najnowszej gry piłkarskiej, pierwszej niebędącej pod marką FIFA, okazała się wielkim sukcesem. W pierwszym tygodniu od premiery tytuł przyciągnął ponad 11 milionów graczy na całym świecie, w tym za pośrednictwem EA Play.

Piłkarska gorączka w grach Electronic Arts

Dla porównania: w podobnym okresie FIFA 23 cieszyła się zainteresowaniem „zaledwie” 10,3 miliona graczy. W tym wypadku nie wiemy jednak, czy finalny wynik obejmuje abonentów EA Play, którzy mogli przetestować tytuł, ale nie zdecydowali się na zakup.

Jeżeli chodzi o mobilną grę EA Sports FC Mobile, to w dniu premiery została pobrana ponad 2,2 miliona razy, a w przeciągu 10 dni od premiery (26 września) jej ogólny wynik osiągnął 11,2 miliona instalacji. O wszystkim wypowiedział się sam prezes EA Sports, Cam Weber.

Jesteśmy podekscytowani, że tak wielu fanów wzięło udział w The World’s Game zarówno w EA Sports FC 24, jak i FC Mobile już w ciągu pierwszych kilku dni od premiery.

Cam Weber

Co ciekawe, jeżeli chodzi o nowych użytkowników, to odnotowano ponad 20% wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem. Według Webera wskazuje to na fakt, że fani z całego świata są podekscytowani dołączeniem do klubu EA Sports. Rzekomo ma on tworzyć największą społeczność piłkarską, a to dopiero początek – zapewnia Cam.