fbpx

Japoński oddział PlayStation przygotował nietypową reklamę God of War Ragnarök

3 listopada 2022,
21:56
Maksymilian Matuszak

Reklama dźwignią marketingu. Ma ona dwie strony, normalną i azjatycką. To właśnie tej drugiej użył japoński oddział PlayStation w związku z premierą God of War Ragnarök.

Midgard w zimie w God of War
Na skróty
  • Japoński oddział PlayStation przygotował wyjątkową reklamę God of War Ragnarök.
  • Jest ona przygotowana w sposób charakterystyczny dla azjatyckiej estetyki.
  • Jej głównymi elementami są śpiew, taniec i sceny z gry.

Każdy przynajmniej raz w życiu widział azjatycką reklamę, a przynajmniej takie kojarzy. Są one dość specyficzne, a ich zawartość nie zawsze wprost przedstawia reklamowany materiał. Azja to również Japonia, Japonia to PlayStation, zaś PlayStation to nadchodzący God of War. Jego premiera nastąpi 9 listopada, więc zaczął się ostry marketing, by zdobyć większą liczbę nabywców kopii.

Dlaczego God of War: Ragnarök nie jest w Japonii?

Japoński oddział PlayStation przygotował specjalną reklamę inspirowaną tymi lokalnymi. Muzyczny pokaz jest dziwny… bardzo dziwny. Tego nie da się ot tak opisać. W kadrze pojawia się trzech mężczyzn, którzy zaczynają tańczyć i śpiewać, a w międzyczasie widzimy sceny z gry. Wszystko to w dziecięcej, bajkowej atmosferze. Tekst piosennik opowiada jak skończyła się pierwsza część God of War oraz co zobaczymy w nadchodzącej produkcji.

W tym dziwnym szaleństwie jest metoda, jest jakaś historia. Trzeba to samemu odkryć, bo wszelki komentarz, może zepsuć lub zniekształcić odbiór całości. Obiecuję jednak, że po obejrzeniu wasze życie jak i odbiór niektórych rzeczy będzie inny.

God of War: Ragnarök to druga część nordyckiej opowieści o Kratosie i jego synie Atreusie. Hit z 2018 roku postawił wysoką poprzeczkę, którą Santa Monica Studios będzie starać się przeskoczyć. Kontynuacja opowie o skandynawskim zmierzchu bogów, w którą to bezpośrednio związany jest syn greckiego bogobójcy.