Developerzy Overwatch 2 są świadomi zapotrzebowania na postać z miotaczem ognia

22 grudnia 2022,
10:44
Michał Staniek
Załoga Overwatch

Overwatch 2 zawiera szereg różnorodnych bohaterów, dzierżących wiele unikalnych broni. W grze występują strzelby, pistolety, karabiny maszynowe, karabiny szturmowe, pistolety laserowe, masywne paralizatory, karabiny snajperskie, granatniki, wyrzutnie rakiet, miotacze energii, różańce, łuki i strzały, promienie lodu i wiele, wiele innych rodzajów broni.

Fani Overwatcha natomiast zauważyli pewną nieścisłość, albowiem w grze brakuje miotacza ognia. W głowie pojawiają się pytania, czym jest to spowodowane? Z odpowiedzi dyrektora artystycznego, Diona Rogersa, po prostu nie łatwo jest sprawić, aby miotacz ognia działał dobrze na oprogramowaniu Blizzarda. Rogers natomiast podrzucił nam mały smakołyk w wywiadzie dla GameSpot, w którym on i główny projektant bohaterów Alec Dawnson omawiali nowego bohatera, Ramattrę, a także nowe sezony. Dwójka developerów również dyskutowała o możliwości dołączenia nowych bohaterów do Ovverwatch 2, zostali oni zapytani, czy są jakieś utrzymujące się koncepcje postaci, które chcieliby wdrążyć.

Zespół Overwatch 2 również chce stworzyć postać z miotaczem ognia

Rogers nie zdradził, dlaczego stworzenie postaci z miotaczem ognia jest tak trudne, ale jest to coś, o co fani proszą od lat. Jest to również coś, nad czym Rogers wydawał się szczerze podekscytowany, możliwe sugerując jednocześnie właśnie rodzaj nowego bohatera.

Zawsze proszę Rogersa o bohatera z miotaczem ognia, ale w naszej grze jest to trudne

Wypowiedź Dawsona z wywiadu dla GameSpot

W innym momencie wywiadu Dawson wyjaśnił, w jaki sposób Blizzard tworzy nowe postacie do Overwatch 2. Wypowiedział on tam takie słowa: „Myślę, że jeżeli chodzi o projekt, nadal chcemy mieć pewność, że każda postać, którą wprowadzamy do Overwatch, jest w jakimś stopniu wyjątkowa”. Następnie Dawson dokończył myśl słowami: „Wnosząc coś do składu, niezależnie od tego, czy stawiamy na ich użyteczność, czy też na osobowość, to nowości, które one wprowadzają, w miarę pojawiania się coraz to nowszych, staje się coraz trudniejsze”.