Wczoraj Creative Assembly podzieliło się z nami strategią rozwoju swojej najnowszej odsłony Total War. Najwyraźniej twórcy wzięli sobie do serca słowa graczy, bo pierwsze konkretne rozszerzenia rozgrywki otrzymamy dopiero w trzecim kwartale 2022 roku, a drugi kwartał zostanie prawie w całości poświęcony na dopracowanie techniczne produkcji.
Immortal Empires dopiero latem
Twórcy w pierwszej kolejności zapowiedzieli przebudowanie drzewek technologicznych frakcji i poprawienie celowania jednostek dystansowych, możemy też liczyć na bardziej sprawiedliwe rozstrzygnięcia automatycznych bitew. Miejmy nadzieję, że zmiany wyjdą odsłonie na lepsze, ponieważ ze względu na nie musimy uzbroić się w cierpliwość. Wyczekiwanego połączenia mapy wraz z dostępnymi frakcjami zwanego w poprzedniej części Mortal Empires możemy spodziewać się dopiero w trzecim kwartale bieżącego roku, czyli w okresie przypadającym od lipca do końca września.
Wspomniany tryb gry ukaże się z początku jako wersja beta. Do tej decyzji odnieśli się sami twórcy, wyjaśniając: „To monumentalne przedsięwzięcie, które będzie rosło i ewoluowało”.
Wczytując się w zaprezentowane informacje, zauważamy, że prócz Immortal Empires w aktualizacji 2.0 otrzymamy pierwsze poważne rozszerzenie rozgrywki, które nosi nazwę Lord Pack I – ma on zawierać pakiet legendarnych lordów i nowe, podstawowe jednostki. Nieco wcześniej, prócz łatek technicznych spodziewajmy się drobnych DLC wprowadzających bardziej różnorodne wersje zwykłych żołdaków.