Nagranie ukazuje małą wioskę Riverwood, do której trafiamy tuż po rozpoczęciu rozgrywki w ramach głównej linii fabularnej. Autor – Christian Gomm należący do studia Myrkur Games – wykorzystał najnowszy system geometrii z nadchodzącego silnika Unreal Engine 5, nazwany Nanite, w celu poprawienia jakości obrazu. Pomijając dostępne materiały fotogrametryczne, odwzorował dobrze zapamiętany przez wszystkich graczy wycinek mapy z wysoką dokładnością.
Next-genowy remaster dorówna fanowskiemu projektowi?
Według słów autora niemalże wszystkie widoczne w materiale poniżej obiekty składają się z 100 tysięcy do aż 15 milionów poligonów, czyli elementów geometrycznych tworzących bryłę obiektu. Prowadzi to do osiągnięcia niesamowitej szczegółowości obrazu, umożliwiając zbliżenie się świata wirtualnego ku rzeczywistemu.
Z dostępnych informacji wiadomo, że autor nie planuje publikacji mapy. Klikając w ten link, przekierujecie się do strony autora na portalu ArtStation, w którym będziecie mogli zobaczyć więcej ujęć wioski Riverwood w jakości 4K.
Źródło: wccftech