Gamedev to branża wymagająca różnorodnych talentów. W tworzeniu gier dużą wagę ma solidny projekt gry. Dobry specjalista, jak każdy inny, jest na wagę złota. Ale jak w ogóle zacząć? Kim w ogóle jest wirtuoz game designu? Z odpowiedziami na nasze pytania przybył specjalny gość, Radosław Klasa, uchylając rąbka tajemnicy tej specjalizacji.
Radosław Klasa w jedenastym odcinku podcastu GURUnolotni o pracy game designera w branży gier
Gracz z klasą, projektant gier, lead game designer w firmie Mousetrap. Głównodowodzący koła naukowego TK Games we Wrocławiu opowiedział nam, jak i z czym się „je” temat projektowania gier. Już od od lat siedząc w tych tematach, zjadł przysłowiowe zęby na swoim fachu.
Tematy poruszane w odcinku
- Kim jest Radosław Klasa?
- Ścieżka kariery. Jak zaczęła się przygoda z gamingiem? TK Games i branża gier
- Seria Designerskie Pogaduchy. Skąd pomysł na projekt?
- Kim jest konsultant Game Design?
- Aktywność wykładowa. Digital Dragons Academy i prelekcje gamedevowe
- Najtrudniejszy projekt kiedykolwiek zrealizowany
- Czym się różni Unity Dev od Game Designera?
- Cel. Do czego dąży Radosław Klasa?
- Mousetrap i praca jako Lead Designer
Jedenasty odcinek podcastu GURUnolotni jest już dostępny na Spotify. Jak zawsze zapraszamy do słuchania i komentowania. Jakiekolwiek uwagi, pytania możecie wysyłać na nasz adres e-mail gurunolotni(at)gamesguru.pl. Odpowiadamy na każdą wiadomość. Nawet na te, które zgubiły swoją drogę do skrzynki pocztowej!
GURUnolotni ? Co to, gdzie to…?
Podcast GURUnolotni to audycja o grach, technologii i popkulturze, realizowana przez redakcję portalu GAMESGURU. Rozmowy prowadzą niezastąpieni szermierzy słowa uzbrojeni w cięte riposty, dociekliwi niczym zagubiona mucha usiłująca wydostać się z wnętrza samochodu – Gabriela Zubek oraz Karol Leszczyński, którzy w trakcie wywiadów wypytują swoich gości o kluczowe dla losów galaktyki kwestie.