fbpx

Poznaliśmy zdolności bohaterów Bitwy o Olimp w Overwatch 2

6 stycznia 2023,
14:08
Jacek Kowal

Od wczoraj w Overwatch 2 trwa event Bitwa o Olimp. Garstka bohaterów została połączona z grecką mitologią, zyskując moce istot znanych z legend. Jesteście ciekawi, co potrafią?

Bitwa o Olimp Overwatch 2

Zaledwie dwa dni temu szykowaliśmy się do nowego eventu w Overwatch 2, który wczoraj wystartował. O ile wtedy nowe zdolności bohaterów, stworzone specjalnie na to wydarzenie, mogliśmy podejrzeć jedynie na nagraniu, o tyle od wczoraj wiemy, do czego są zdolne połączenia Olimpu i Overwatch.

Bitwa o Olimp trwa od wczoraj (5 stycznia) do 19 stycznia i w tym czasie możemy zagrać w specjalny deathmatch, w którym do wyboru będziemy mieli siedem postaci. Nie są to jednak klasyczni bohaterowie, a przerobieni na modłę postaci z mitologii greckiej. Oczywiście nowe skórki to nie jedyna zmiana, ponieważ poza wyglądem otrzymali boskie moce rodem z Olimpu.

Co naprawdę potrafią bogowie olimpijscy w Overwatch 2?

Dziś mamy potwierdzenie, kto reprezentuje którą postać z mitologii, a dodatkowo jakie moce otrzymała dana postać. Wszystkie nowe zdolności pojawiają się w trakcie korzystania z ulta, którego czasy również zostały zmienione. Lista prezentuje się następująco:

  • Ramatra Posejdon
    • Krwiożerczy Wir wciąga wrogów, zanim wystrzelą ich w górę.
    • Pummel zamienia się w duże strumienie wody o zwiększonym zasięgu i obrażeniach
  • Królowa Zeus
    • Obrażenia dubeltówki mają szansę na zastosowanie dodatkowych obrażeń od błyskawic.
    • Czas: 20 sekund
  • Minotaur Reinhardt
    • Szarża może przygwoździć do 3 celów jednocześnie
    • Uderzenia w ściany zadają śmiertelne obrażenia, przedłużają boską moc i ustawiają czas odnowienia następnej Szarży na 0,5 sek
    • Leczymy się, gdy szarży i zgniatania wroga o ścianę
    • Czas odnowienia ładunku zostaje skrócony do 3 sekund
    • Czas: 20 sekund
  • Wieprz Cyklop
    • Znacznie zwiększ swój rozmiar, zyskując 600 punktów zdrowia
    • Ciska głazami, które zadają ogromne obrażenia
    • Walka wręcz zadaje 5x więcej obrażeń i odpycha wrogów
    • Czas: 15 sekund
  • Fara Hades
    • Może się poruszać podczas działania superumiejętności
    • Wyrzutnia wystrzeliwuje trzygłowe rakiety
    • Zużycie paliwa jest znacznie zmniejszone
    • Zabójstwa leczą Farę i wydłużają czas trwania ataku
    • Czas: 20 sekund
  • Wdowa Meduza
    • Kiedy celujemy każdy, kto na nas spojrzy zamienia się w kamień
  • Lucio Hermes
    • Boop zawsze może wbić wrogów w ścianę, zadając dodatkowe obrażenia i krótkie ogłuszenie
    • Znacznie zwiększono prędkość ataku i poruszania się
    • Nieskończona amunicja
    • Czas: 20 sekund

Jak widzicie, wiele się nie pomyliłem podczas analizy zwiastuna, więc teraz pozostaje jedynie wypróbować nowy tryb. Życzę boskiej zabawy.