W zeszłym miesiącu CD Projekt Red wypuścił potężną aktualizację 2.0 do Cyberpunka 2077. Nie ma co się oszukiwać, że znacząco naprawiła ona grę, ale i tak pojawiają się w drobne problemy. Teraz niektóre z nich zostały usunięte dzięki łatce 2.01.
Aktualizacja 2.01 do Cyberpunka 2077 usuwa drobne problemy
Redzi twierdzą, że ta nowa łatka naprawia najczęstsze problemy napotykane przez graczy i poprawia ogólną wydajność na wszystkich platformach. Jedną z najistotniejszych zmian jest ta rozwiązująca problem, w wyniku którego zapis gry na PS5 mógł ulec uszkodzeniu po zagraniu w Phantom Liberty po wykorzystaniu save’a z podstawki. Pozostałe istotne elementy prezentują się następująco:
- V nie będzie już umierał w Napadzie w wyniku upadku z windy podczas jazdy na 42. piętro przy niskich FPS.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego interfejs użytkownika mógł wyświetlać dane wejściowe kontrolera podczas gry za pomocą klawiatury i myszy.
- Umożliwiono prawidłowe przejście na cybernetyczny sprzęt zbrojeniowy poprzez przełączanie broni.
- Głośność radia pojazdu zostanie dostosowana, aby nie było zbyt cicho w porównaniu z innymi dźwiękami w grze.
- Rozwiązano problem uszkodzonych zapisów na PlayStation, zwiększając maksymalny rozmiar pliku zapisu. Uwaga: nie naprawi to zapisów uszkodzonych przed aktualizacją. Jeśli napotykasz problem, zachowaj działający zapis (np. zapisz go ponownie jako zapis ręczny) do czasu pojawienia się wersji 2.01.
- Ulepszenia wydajności zarówno na PC, jak i na konsolach, szczególnie w obszarze Dogtown.
Jeżeli chcecie zapoznać się ze wszystkimi szczegółami, to znajdziecie je na oficjalnej stronie gry. Kolejne problemy Redzi planują rozwiązywać właśnie takimi małymi łatkami. Dyrektor gry, Gabe Amatangelo, powiedział, że nie planują już tworzyć większych aktualizacji, a zwłaszcza takich rozmiaru 2.0, ponieważ skupiają się nad innymi projektami, w tym kontynuacją Cyberpunka 2077.