EA Motive ogłosiło, że Iron Man powstaje na silniku Unreal Engine 5. Jakiś czas temu informowaliśmy, że będzie to produkcja dla jednego gracza z otwartym światem. Silnik Unreal Engine 5 zdecydowanie przełoży się natomiast na bardzo dobrą oprawę wizualną. Informację przekazał dyrektor generalny EA Motive, czyli Patrick Klaus.
Wciąż jesteśmy na wczesnym etapie przedprodukcji i nie spieszymy się, aby upewnić się, że stworzyliśmy najlepsze możliwe podstawy do rozwoju. Ale już teraz znajdujemy tak wiele możliwości odkrywania historii, projektowania i rozgrywki z Iron Manem i ekscytujące jest widzieć, jak fantazja zaczyna ożywać.
Nawet na tak wczesnym etapie procesu stworzyliśmy Radę Społeczności złożoną z fanów Iron Mana i Marvela; podobnie jak w przypadku Dead Space, będą oni oferować opinie na temat prawie wszystkiego w trakcie procesu rozwoju. W międzyczasie wybraliśmy Unreal Engine 5 jako nasz silnik gry, aby umożliwić zespołowi programistów pracę nad magią i stworzenie czegoś naprawdę wyjątkowego.
Patrick Klaus, dyrektor generalny EA Motive
Według informacji od EA Motive Iron Man powstaje i jest już na zaawansowanym etapie prac. Oczywiście ciężko tu mówić o zbliżającej się premierze. Nie wiemy wciąż, kiedy gra wyjdzie, co będzie oferować oraz jak ma wyglądać. Twórcy dość zachowawczo zdradzają informacje o tej produkcji.
Iron Man jest teraz w centrum zainteresowania studia EA Motive
Gra po raz pierwszy została zapowiedziana we wrześniu 2022 roku. Wciąż nie mogliśmy zobaczyć żadnych materiałów z niej. Wiemy jednak, że studio EA Motive skupia bardzo dużo mocy przerobowych właśnie wokół Iron Mana. Miejmy nadzieję, że to przyspieszy potencjalną premierę tytułu.
Iron Man będzie najpewniej grą dla jednego gracza. Otrzymamy także wyżej wspomniany otwarty świat oraz zapewne mnóstwo aktywności. Społeczność oczekuje, że nie będzie to liniowa produkcja, a otrzymamy także sporo pobocznych elementów – podobnie do Marvel’s Spider-Man od Insomniac Games. Oficjalne informacje wciąż jednak pozostają tajemnicą.