Szef Activision Blizzard, Robert Kotick, powiedział podczas dyskusji w ratuszu dotyczącej przejęcia studia przez Microsoft, że seria Guitar Hero może wrócić. Ma to być możliwe dzięki ogromnym zasobom zapewnianym przez giganta z Redmond. Jak wiemy, transakcja przejęcia Activision Blizzard zmierza już ku końcowi – w przeciągu kilku dni może się zakończyć.
Ponowne pojawienie się Guitar Hero i innych rzeczy nie byłoby możliwe bez różnego rodzaju zasobów. A więc wiesz, otrzymujemy po prostu nieskończone możliwości na przyszłość, które są niesamowicie ekscytujące.
Robert Kotick, szef Activision Blizzard
Widocznie zasoby Microsoftu są naprawdę potrzebne dla Activision Blizzard. Studio może wskrzesić wiele serii, które uznano za zakończone. Guitar Hero Live ukazało się na PS4 i Xbox One w 2015 roku – była to ostatnia gra z tej serii.
Szef Activision Blizzard widzi potencjał w trwających badaniach Microsoftu
Pełną wersję dyskusji szefa Activision Blizzard w ratuszu można znaleźć na stronie internetowej Windows Central. W pewnym momencie rozmowa przeszła do możliwości firmy związanych z badaniami Microsoftu dotyczącymi różnych obszarów technologii. Wspomniano między innymi o sztucznej inteligencji. Kotick podkreślił, że widzi „nieograniczony potencjał” dla studiów Activision Blizzard.
Duża część tego, co widziałem w Microsofcie, to badania. Rozwijają się w obszarach, które są niezwykłe. A więc opcja wykorzystania ich możliwości w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, analizy danych, nowych sposobów myślenia o grafice – po prostu widzę nieograniczony potencjał dla tego, co robimy.
Jeśli spojrzysz na nowe technologie, które pojawiają się na horyzoncie, będziemy w stanie robić rzeczy, których nigdy wcześniej nie robiliśmy dzięki sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowemu.
Robert Kotick, szef Activision Blizzard
Przejęcie Activision Blizzard może zaowocować wysypem wielu nowych ciekawych produkcji. Microsoft dysponuje ogromnymi zasobami oraz ciągle bada nowe technologie i rozwiązania. Wróży to naprawdę dobrze dla branży gier.