fbpx

Aktualizacja 1.4.1 zmierza do Returnal

5 lipca 2021,
13:00
Maciej Krause

Twórcy Returnal posłuchali graczy i usunęli z gry wiele zgłaszanych przez nich błędów. Dzisiejszego popołudnia do gry trafi aktualizacja o numerze 1.4.1.

Bohaterka gry Selene
Na skróty
  • W ramach najnowszego update’u z gry usunięto błędy zgłoszone przez graczy oraz dodano trzy nowe trofea.
  • W Returnal wcielamy się w Selene, która walczy z fauną na obcej planecie. Gra jest dostępna wyłącznie na konsole PlayStation 5.
  • Aktualizacja 1.4.1 ukaże się w tytule dzisiejszego popołudnia.

Housemarque – twórcy tytułu Returnal – oficjalnie zapowiedzieli premierę aktualizacji 1.4.1. Jest to niewielki update, który rozwiązuje kilka zgłoszonych problemów przez graczy. Dodatkowo dodano trzy platynowe trofea, które zdobędziemy, odtwarzając zakończenie aktu 3. Wersja gry 1.4.1 zostanie udostępniona do użytku dzisiejszego popołudnia.

Aktualizacja 1.4.1 – opis zmian w Returnal

  • Platyna. Odblokowano trofea: „Atropian Survival”, „Welcome Home” i „Sins of the Mother”. Trofea można uzyskać przez powtarzanie zakończenia Aktu 3.
  • Codzienne wyzwania: poprawiono rzadki przypadek, gdy nie działały codziennie wyzwania w Fractured Wastes.
  • Codzienne wyzwania: poprawiono przypadki, gdy błędnie pojawiały się łupy.
  • Naprawiono błąd powodujący psucie się zapisów gry w rzadkich przypadkach.
  • Naprawiono błąd wizualny przy skanowaniu nowych przedmiotów.

Returnal – trzecioosobowa strzelanka typu roguelike

Returnal opowiada o astronautce Selene, która rozbija się na obcej planecie, pełnej nieznanej technologii i potworów. Eksplorując okolicę i walcząc z nieprzyjazną fauną, bohaterka szybko orientuje się, że śmierć w starciu z wrogami wcale nie jest końcem. Po każdej utracie życia Selene cofa się do punktu wyjścia i musi przeżywać ponownie te same wydarzenia.

Bohaterka z gry Returnal w walce

Jako że tkwimy w nieprzerwanym cyklu powracania do punktu wyjścia, śmierć w Returnal nie oznacza końca gry, ale jej kontynuację w nieco innych warunkach. Po każdym resecie otaczający nas świat ulega pewnej zmianie. Dodatkowo odradzamy się w miejscu, w którym rozbił się nasz statek, pozbawieni broni i przedmiotów zdobytych w ostatnim podejściu. Tytuł został stworzony przez studio Housemarque i wydany przez Sony wyłącznie na konsole PlayStation 5.